İhtiyaç Gör ve Çekil

Neden benimle arkadaş olmuyorlar?

Annelerin sık karşılaştığı çocuklar büyürken ki sorulardan bir tanesidir bu soru...

Neden beni seçmiyorlar?

Arkadaş bulamıyorum.


Neden insanlar seninle iletişime geçsinler? 

Çok basit düşünmek lazım...

İnsan kimi yanında görmek ister?

Tabi ki yüzünü güldüreni…

Söylediğiyle, yaptığıyla, tepkileriyle, varlığıyla…

Hareketi kendisi başlatması gerektiğini unutur…

Birileri benim ihtiyacımı gidersin...


Sohbete arkadaş lazım.

Not almaya arkadaş lazım.

Kantinde oturmaya arkadaş lazım.

Okul çıkışı kırtasiyeye birlikte gidecek, 

Kafede sohbet edecek biri lazım.

Derdimi kime anlatacağım...

İhtiyaç Gör

İhtiyaç görmeye odaklı olmak yerine, sadece kendi isteklerini giderecek birilerini bulmaya çalıştıkça diğerlerinden itilir insan...

Tek taraflı memnun etmeye çalıştıkça, kişi  bir süre sonra kendini enayi, kazıklanmış gibi hisseder ve senden kaçar olur.


Arkadaşlık sabır ister…

Zaman ister…

İki tarafta dengeli, birbirinin ihtiyacını giderecek şekilde ilerlerse, bir süre sonra insanlar yakınlaşmaya başlar.

Arkadaşının dibine dibine girip boğarsan kaçar…

Yakın olsun ama hep de yakınında değil...

Seni biraz merak etmesi iyidir...

Ona ve anlattıklarına konsantre olursan, arkadaşın sana açılmaya başlar… 

Bir de detay soru sorarsan, işte o zaman yüzünü güldürürsün…


Herkesin kendine konsantre olduğu bu dönemde, birazcık seni düşünmek bana seni kazandırır…

İhtiyaç gör ve çekil…

Göreceksin hiç beklemediğin zamanda etrafın seni merak eden arkadaşlarla dolacak…

&

" Milyarlarca insan içinde, 

'bir' kişinin ne önemi olabilir ki?
Bunun cevabını, o 'bir' kişiye sorun! "

 Yahya Hamurcu

Kim Kimdir?

İlişkide Ustalık

Başarı Psikolojisi 


Yorumlar

  1. "Birazcık seni düşünmek bana seni kazandırır." İlişkinin anahtarı daha nasıl anlatılır, bilemedim. Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. İhtiyaç göre bilmen için önce senin kendi ihtiyaçlarını görebilecek marifete sahip olman gerekir. Sen güçlü olacaksın ki o gücün taşsın ve ihtiyaç görebilen ol. İhtiyaç göre bildiğin kadar etrafında insanlar olucak ve seninde ihtiyacını görmek isteyecekler. Elinize emeğinize sağlık.🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bu aydınlatıcı yorum için 🌷

      Sil
    2. Teşekkürler bu aydınlatıcı yorum için 🌷

      Sil
    3. İhtiyaç giderdiğin kadar anlamlısın bu hayatta... Kaleminize sağlık, çok yol gösterici bir yazı olmuş 😊

      Sil
  3. Çok güzel bir strateji ! Teşekkürler...Gerçekten bu stilde olan insanlar özleniyor mumla aranıyor ;)

    YanıtlaSil
  4. İnsanin ihtiyaç ve istek ayrımını yapabilmesi, ihtiyacı olanı verebilmesi ilişkiyi iyileştiriyor... Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. İhtiyaç görüp karşı taraftan bir şey beklememek, ne güzel... Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. ihtiyaç görmeyi de yanlış anlıyoruz. İhtiyacını gördüğümüz kişinin başında bekliyoruz.
    İhtiyaç gör ve çekil 👍
    Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten karşımızdakinin ihtiyacına odaklanabilmek hele bu dönemde pek çok insan kendinş düşünürken çok kıymetli. Çok güzel aktarılmış. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Bu stratejiyi çokça uygulamak nasip oldu dtö eğitimlerinden sonra..Bir çok kişi ile güzel bağlar kurdum.İlim iyi ki var

    YanıtlaSil
  9. Öylesine kendine odaklanmış ki insan zıttını düşünemiyor. Karşısındakinin ihtiyacını göremez hale geliyor. Karşıyı bir parça düşünebilmek umuduyla🤲🏻

    YanıtlaSil
  10. İhtiyaç görebilmek ve insanlara fayda verebilmek çok güzel.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir yazı👍şu zamanda herkes kendi ihtiyacına yönelmişken🤔

    YanıtlaSil
  12. "Neden insanlar seninle iletişime geçsinler?" çok çarpıcı bir söz... Bununla ilk arkadaşlarım buluşmuşlar, instagrama resim koymuşlar ve beni çağırmamış. böyle bir zamanda yüzleştim. Acı oldu ama beni kendime getirdi.

    YanıtlaSil
  13. Günümüzün ana sorunlarından biri bu aslında. Herkez kendi ihtiyacı görülsün istiyor ama ihtiyaç görmek için ne yapabilirim diye düşünmüyor. Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. İhtiyaç gör ve çekil👌 kaleminize saglık🌸

    YanıtlaSil
  15. Herkesin kendine konsantre olduğu bu dönemde, birazcık seni düşünmek bana seni kazandırır…

    çok güzel bir strateji

    YanıtlaSil
  16. Günümüzün meselesi diyebileceğimiz bir konuya parmak basmışsınız kaleminize sağlık. Herkesin ben dediği bir dönemde sen diyebilmek.

    YanıtlaSil
  17. İhtiyaç gören olmak, albenilerin en etkili olanıdır. Herkes kendi ihtiyacı görülsün diye acele ederken
    eğer insan karşı tarafın ihtiyacını görürse, işte bu başka bir Lig. 🌿Ben de istiyorum ama önce "sen" dediğinde bir süre sonra Senin de ihtiyacın en iyi şekilde karşılanıyor, bereketleniyorsun....🌿🌸🌼

    YanıtlaSil
  18. Neden beni arayıp sormuyorlar? sorusuna çok net bir yanıt. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  19. Görmesi tamam inşAllah ama çekilmesi zor olan. Ama niyeti Salih olanda bunu yapabiliyor işte :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar